نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.


FIFA 15 PC-DEMO RELEASE


| آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت |



 حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: 11.0


تصاویری از محیط بازی:

  

  



توضیحات نصب - لطفا مطالعه بفرمایید: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. روش نصب کمی مشکل بوده و باید به صورت دقیق انجام دهید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

۱) پس از اکسترکت نمودن فایل های فشرده، ابتدا به فولدر Origin Installer رفته و این نرم افزار را نصب نمایید.

۲) پس از اتمام نصب Origin، نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست ایجاد اکانت می کند. یک نام کاربری برای خود در شبکه Origin ایجاد نمایید.

۳) پس از آن، فولدر FIFA 15 DEMO را در محل زیر کپی نمایید:

Program Files (x86) / Origin Games

4) حال، فایل اجرایی EA.Game.RegFix را که در فولدر FIFA 15 DEMO می باشد را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید تا پیغامی چینی برای شما ظاهر شود. آن را تایید کنید تا بسته شود.

۵) سیستم خود را ریستارت کنید.

۶) پس از ریستارت، نرم افزار Origin را اجرا کنید. دقت کنید که به اینترنت متصل باشد. بر روی گزینه ی Add Game کلیک کرده، به آدرس زیر مراجعه کنید و فایل fifa15_demo.exe را انتخاب نمایید.

Program Files (x86) / Origin Games / FIFA 15 DEMO

7) از لیست صفحه اصلی نرم افزار، بازی FIFA 15 را انتخاب کنید و اجازه دهید تا با سرور سینک شود. سرور شروع به دانلود می کند که پس از حدود ۱۰ ثانیه این دانلود تمام شده و فایل های شما حاضر می شوند. هم اکنون می توانید بازی را اجرا نمایید.

====================================

 آموزش نصب شماره ۲ (توسط IDGAME):

باسلام.
خوب دوستانی که از اینترنت ADSL بهره میبرن ، خیلی راحت میتونن طبق روشی که میگم نسخه دمو رو به راحتی هر چه تمام تر و بدون هیچ دردسری اجرا کنن :
۱- دانلود آخرین نسخه نرم افزار اوریجین از این لینک ( بدون نیاز به آپدیت ) :

https://download.dm.origin.com/origin/live/OriginSetup.exe

2- بعد از ساخت اکانت در اوریجین ، نوبت به اضافه کردن و اورجینال سازی بازی میرسه که شامل چند مرحله میشه :
( ۱ ) : به سایت https://www.origin.com/en-us/store/free-games/demos-betas برید
( چون ما تحریم هستیم باید از چیز شکن استفاده کنیم ) – ( ۲ ) : در این قسمت از بین بازی ها فیفا ۱۵ دمو را انتخاب کنید و بر روی دانلود کلیک کنید ، که در این مرحله پنجره جدیدی باز میشه و باید ایمیل و پسورد اکانتی که در اوریجین ساختید رو وارد کنید سپس در پنجره بازی شده بر روی lunch origin کلیک کنید ، خوب در این مرحله بازی به اکانت اوریجین شما اضافه میشه بدون هیچ مشکلی – ( ۳ ) : بعد از اضافه شدن عکس بازی در اکانت اوریجین ، ماوس خود را بر روی عکس بازی ببرید و بر روی Download کلیک کنید و بعد از دانلود حجمی در حدود یک مگابایت ، دانلود را متوقف سازید ، حالا همین ۳ تا پارتی رو که از سایت دانلود ها دانلود کردید رو از حالت فشرده خارج کنید و پوشه FIFA 15 DEMO را در مسیر :
Program Files (x86) / Origin Games کپی کنید و فایل های همنام رو جایگزین کنید ، حالا برگردید به نرم افزار اوریجین و برای ادامه دانلود کلیک کنید ، در این مرحله کادر دانلود بازی به سرعت پر میشه و حالا میتونید بدون هیچ گونه دردسری بازی رو اجرا و لذت ببرید .

با تشکر

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.


دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link Uploadbaz

دانلود پارت ۲ :     Direct Link  |  Uploadbaz

دانلود پارت ۳ :     Direct Link  |  Uploadbaz